UnitéTalk

UnitéTalk este o aplicatie (soft), care se instaleaza la calculator, ce poseda un sistem de operare Windows, sau telefon mobil ce poseda un sistem de operare Android/IOS, prin introducerea unui login si a unei parole de acces. Accesarea aplicatiei UnitéTalk este posibila prin intermediul unei conexiuni la internet. Conexiunea la internet poate fi asigurata de orice sursa de Internet existenta.

Activarea se face direct de pe site-ul www.talk.unite.md. Înainte de utilizarea aplicatiei UnitéTalk si prima utilizare a serviciului UnitéTalk, este necesar sa te înregistrezi si sa validezi adresa de email. Pe adresa de email vei primi un link de verificare/validare a adresei de email. Pentru a cumpara si utiliza UnitéTalk, este necesar sa accepti termenii de utilizare a serviciului. La accesarea link-ului expediat pe adresa de email, ti se va afisa pagina de pe care poti alege numarul de telefon dorit spre activare sau numerele de telefon/conturile deja active pentru aceasta adresa de email indicata anterior. La selectarea unui numar de telefon nou, va avea loc rezervarea numarului. La etapa urmatoare, este necesar sa pui bani în cont pentru a putea utiliza UnitéTalk. Achitarea se va realiza online, prin intermediul cardului bancar. Suma achitata pentru serviciul UnitéTalk va ajunge în sistemul de facturare aproape imediat. Apoi se va crea contul de utilizator. La adresa de email se va expedia informatia pentru logarea în aplicatia UnitéTalk, inclusiv numarul de telefon si parola. Email-ul va contine urmatoarea informatie despre activarea contului: 

  • Numarul de telefon (login UnitéTalk) 
  • Parola 

În aplicatia UnitéTalk (softul descarcat) se va introduce informatia receptionata pe email.
 

Serviciu UniteTalk este inclus în abonamentul Unite. Descarca aplicatia, loginul este numarul tau Unite. iar parola o poti solicita, apelând la Serviciul Asistenta Clienti la numarul 200.

UnitéTalk este o aplicatie disponibila de pe orice gadget prin intermediul careia poti suna orice numar de telefon fix sau mobil, din Moldova sau din alta tara, apelurile de intrare sunt gratuite iar apelurile de iesire la pret de convorbiri locale.

Exista doua posibilitati de a deveni utilizator  UniteTalk – daca ai un abonament de la Unite (UniteTalk postpaid) si numar virtual Unite pentru cei care nu detin un abonament de la Unite (UniteTalk prepay).

UniteTalk prepay 

Oriunde nu te-ai afla în lume, poti sa suni de la numarul tau Unité exact cum vorbesti când esti în Moldova, fara cartele SIM, fara contract si abonament lunar. Cei care te suna nici nu simt ca esti plecat, pentru ca vorbesc cu tine la tarif de apel national. Comunici cu persoanele din retea la 1 ban/minut iar cu celelalte numerele din Moldova la 99 bani/min.

  • Fara contract si abonament lunar
  • Fara SIM - activarea serviciului are loc prin intermediul aplicatiei web.
  • Disponibil imediat
  • Reîncarci contul când ai nevoie si de câte ori ai nevoie
  • Acum, cu UnitéTalk de simti de parca ai fi acasa, chiar daca te afli peste hotare.

UniteTalk abonament

UniteTalk abonament este disponibil pentru abonatii Unite si este o solutie perfecta când esti peste hotare. Suni acasa din contul minutelor incluse în abonament. Fara roaming.

Pe site-ul www.talk.unite.md ai posibilitatea de a descarca aplicatia UnitéTalk si instala la un calculator, dotat cu sistem de operare Windows sau la telefonul mobil, ce poseda un sistem de operare Android/iOS. 

De pe GooglePlay, AppStore Dvs. ai posibilitatea de a descarca aplicatia UnitéTalk pe calculatorul personal sau direct în telefonul tau mobil (cu sistemul de operare Android sau IOS).
Nota: Pentru utilizatorii Android, în caz ca aplicatia nu poate fi gasita în Play Store, puteti downloda fisierul de instalare accesând link-ul.

  • În câmpul “Country” este necesar sa selectezi tara “Moldova” 
  • Account/Cont: este necesar sa introduci numarul telefonului (format 67xxxxxx) 
  • Password/Parola: în câmpul respectiv este necesar sa introduci parola pe care ai primit-o la activarea serviciului UnitéTalk. 
  • Dupa completarea câmpurilor respective tasteaza “Log In” pentru a intra în aplicatie.

Costul de utilizare a serviciului UnitéTalk este gratuit. Nu esti dependent de un abonament lunar, reîncarci contul când vrei si cu ce suma ai nevoie.
Poţi verifica balanta contului UniteTalk prin apel la 200, urmarind instructiunile robotului.

Unite Talk prepay poate fi înregistrat în "Contul Meu", unde ai putea monitoriza balanţa contului, utilizările sau schimba parola.

Abonatul va fi tarificat în functia de zona de acces:
1.     “Zona UnitéTalk Nationala” – convorbirile ce au fost initiate de pe teritoriul Republicii Moldova. Tarifarea minutelor din pachet conform raportului de echivalenta de 1:1 se va realiza conform planului tarifar ales de abonat la conectare.
2.     “Zona UnitéTalk Internationala” – convorbirile ce au fost initiate din afara Republicii Moldova. Tarifarea minutelor din pachet conform raportului de echivalenta 1:2 se va realiza conform pachetului ales de abonat. Prin intermediul aplicatiei UnitéTalk, 1 minut din pachet spre o anumita destinatie va fi echivalent cu 2 minute spre aceeasi destinatie.
Serviciul UnitéTalk este disponibil pentru clientii noi si existenti.

Unité va expedia datele de login pentru logarea în aplicatia UnitéTalk pe adresa de email. Datele de login pentru accesarea aplicatiei UnitéTalk vor constitui numarul de telefon (în reteaua Unité) si parola.

Acceseaza “Modificare parola” si urmeaza pasii. La schimbarea parolei, pe email-ul clientului se va expedia un email cu informatia despre parola noua.

În sectiunea ”Achita acum”, de pe site-ul www.talk.unite.md, introduce numarul de telefon (în formatul indicat) si suma platii care urmeaza a fi transferata în Contul tau. Dupa verificarea cu succes a datelor introduse, vei fi redirectionat catre o sectiune web-securizata de pe serverul bancii. Pentru a efectua plata, este necesar sa introduci datele propriului card bancar, cum ar fi numarul cardului bancar, perioada de valabilitate si codul secret ce permite efectuarea platilor online. Transferul acestor date se va efectua cu respectarea masurilor de siguranta disponibile în cadrul bancii ce a emis cardul bancar respectiv. Toate achitarile se efectueaza în moneda nationala – lei moldovenesti (MDL). În cazul în care valuta operatiunii difera de valuta achitarilor, convertirea sumei operatiunii se efectueaza conform cursului la operatiunile cu carduri din ziua decontarii, ale bancii care deserveste serviciul UnitéTalk. Dupa efectuarea platii, mijloacele banesti vor fi transferate în Contul tau personal, de regula fara întârziere, în regim on-line. Transferul mijloacelor banesti poate avea loc cu întârziere, în dependenta de ora la care a fost procesata plata, nivelul de încarcare al sistemului online de achitari, etc. Transferul de mijloace banesti poate fi efectuat doar indicând sume cu cifre întregi.

Pentru orice reclamatie, ai posibilitatea sa te adresezi prin fax, prin e-mail, telefon la Serviciul Suport Clienti, la numarul +373 (022) 200 200, serviciu prestat în limba rusa si româna.